Telefon: +386 (0)31 378 726, +386 (0)41 612 397 | E-mail: info@preprost-nakup.si

Pritožbe in spori

SPE d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav, se kupec s podajalcem preprost nakup, lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 612 397 ali 031 378 726 ali po elektronski pošti na info@preprost-nakup.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@preprost-nakup.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje SPE d.o.o. si prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi SPE d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Preprost nakup, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Želimo vam veliko ugodnih nakupov!